Det skulle ju vara såååå otroligt gott

Ja Xtravaganzas färdiga dryck i smaken "icecoffee". Den ska vara som att dricka något på ett café. Mmmmm tänkte jag, perfekt, sånna kan man ha då när man fikar med vänner, eller sen när man jobbar natt. Lätt att ha med, lätt att dricka. Är det så gott är det ju inte ens en pina att få i sig utan det kommer inte ens kännas att det är en dietdryck.
 
Trodde jag ja, men jag kan inte för mitt liv påstå att jag tyckte att det var sådär otroligt gott. Jag tyckte att den var för söt och drog igång ett sötsug i mig igen. Något som varit borta nu i ca 2 veckor. Sen tyckte jag att den var lite "slemig" att dricka. Och jag hade den väl kyld. 
Ska prova en gång till men då ha den med massor av massor av krossad is. Lite sådär som frappé eller slushaktigt. Kanske det är godare då. Vore väldigt bra för det blir så lätt då.
 
Annars kommer jag helt enkelt göra min egna iskaffe, Kaffe lite lite sötningsmedel och sen massor av krossad is. 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0