Söndagslunch serverad

Dottern gjorde lunchen idag och jag behövde bara gå o sätta mig och äta, disken togs också hand om av henne. Lite lyx en söndag är inte alls fel. Slippa göra något alls. 
 
Varit ute på en promenad, men så synd att det börjar bli varmare och det är så grått, trisst och ruggigt. Hade verkligen gillat om det varit -5 grader och en stråladen sol från en blå himmel. Varför inte få njuta av fina vinterdagar när det ändå är vinter, Istället för detta grå grå grå tråkiga.
 
Tur att det finns ljus, blockljus och värmeljus är tända här hemma redan nu dagtid, för att få upp en mysig värme inomhus och i kroppen efter promenaden. Jag ska prova göra varm choklad med chili på mandelmjök för att få i mig det varma men inte dricka vanlig choklad, vara lite nyttig. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0