Melodifestival tankar

Har kommit på att varje gång det är första omgången så har jag vissa förväntningar på att det ska vara bättre än förra året. Kvalitén ska höjas. Varje första omgång blir jag lika besviken, på låtarna men också på hur det röstas. Varför tror jag inte på resultatet? Det gäller sen rakt igenom, jag tror inte på att folk ute i landet har röstat så otroligt dåligt. 
 
För mig fanns det bara två låtar som ens kunde komma på tal att gå vidare, flera andra tyckte jag inte ens hörde hemma i tävlingen.... Första och sista var dom som borde gått vidare. Men av någon anledning så röstades det på annat sätt, jag tror inte att folk har så dålig smak och väljer så fel. Eller så är det bara en fingervisning på vilka som ens bemödar sig till att rösta och lägga ut pengar på det. 
 
Vi tog en mys och synd-kväll, men lite naturgodis och ostbågar, det var syndigt gott *ler* Gäller passa på när man har sin ätkväll. Men konstigt nog så blir det inte så mycket man får i sig, och sen får jag tankar om att jag borde låta bli. Det är något jag måste jobba på, att känna det efter, istället njuta av att jag tagit en ätkväll. Men syndiga saker ;)
 
Runtastic pedometer - en ny app jag precis installerat som jag ska prova istället för Runkeeper. För att den räknar även stegen tydligen, måste provas bara för att se om det fungerar. Hur den kan känna av o räkna steg.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0