"Yr i bollen"

oj oj så det blev idag, igen. Jag tränar och när jag är klar så svartnar det för ögonen, det snurrar och jag känner mig svimfärdig. Jag borde väl sätta mig ner och ta det lugnt, men då när jag känner så vill jag bara därifrån. 
Idag gick det bara inte att ta mig nerför trappan och gå. Så jag satte mig på golvet och stretchade lite först. Det blev bättre men det räcker med att jag sen reser mig upp så kommer samma känsla tillbaka. Det är ingen skön känsla.
 
Frågan är varför den kommer. Måste jag gå till läkaren och kontrollera blodvärde och blodryck? Ja kanske jag bara för säkerhets skull ska göra det, så att jag vet att det är okey. Och sen se varför jag känner såhär. Är det för att jag verkligen tar ut mig? Att jag tränar till max varje gång så att jag måste ta lite lugnt och sätta mig ner, måsta jag dricka mer vatten, äta annorlunda före eller ta en bars dirket osv. Måste ialla fall ta och göra något åt det. Och hålla koll på det så det inte blir värre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0