En till man i min smak

Ytterligare ett "dregelobjekt" en snygging att vila ögonen på. 
 
Det är han från Arrow, har kikat ifatt mig på alla delar, inte har man tid att vänta på att tv ska sända. Nej tur datorn finns så att man kan låta ögonen gotta sig lite. För Stephen Amell har verkligen en kropp jag gärna vilar ögonen på, borde vara mer avklädd i serien ;)
 
Kommit på att där igen har jag det där lite lugna sävliga när han pratar. Tydligen det som attraherar mig också hos män. En man med ett lugn, men känner styrkan där utan att dom behöver ta i på något sätt.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0