fort... män, sex, närhet, kärlek, rädslor

... För det är ju just det jag gör genom mina val, jag hindrar mig själv från att bli älskad, släpper inte in någon så att han får chansen. Jätte praktiskt på många sätt, jag förhindrar mig själv från att bli sårad, från att få flera nya dåliga upplevelser att lägga på högen som då bara växer och bevisar att det bara sker dåliga saker. På det här sätter ökar inte alls den här negativa högen.
Åh andra sidan kommer då även den bieffekten att jag heller inte får uppleva, ingen kan bevisa för mig hur bra det också kan bli.Det där att ha någon att dela saker med
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0