Ja det var svårare än jag trodde

att verkligen försöka öppna mig, skriva det inre, försöka formulera det i ord, skriva ner orden. Det är för mig ett så bra sätt att nysta, och verkligen se, inte se det negativa för det är lätt. Nej se det positiva i allt, se bra förändringar, se saker att ta fasta på och fortsätta jobba på.
 
Men det är svårt för mig att blotta mig så ens för mig själv ibland, det gör ont, river upp sår som jag inte vill ska rivas upp men som kanske måste för att kunna bearbetas och läggas bakom mig.
Bara det att jag är för bra på att sätta upp den glada masken utåt. Så ingen frågar ens hur jagmår för alla tror att jag mår bra.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0