Jag vill bli upp över öronen förälskad

det känns som om det är dags för mig. Att en otrolig man kommer in i mitt liv och sveper iväg med mig. Får mig att känna mig speciell. får mig att skratta, som kramar mig, stöttar mig, tröstar mig, men också låter mig göra det samma för honom.
Bli verkligen förälskad och få sväva fram på små rosa moln ett tag och sen djupnar det till en varm trygg känsla, kärlek att vara kär.
Det vore härligt att få känna den känslan igen.
 
Men jag är ialla fall glad att jag känt det, träffat på så många personer sista tiden som säger att dom aldrig varit kära aldrig älskat så som mam älskar en partner. Usch vad hemskt det är att bara tänka på det. Att aldrig ha känt den känslan. Så gärna jag vill att dessa av mina vänner verkligen får känna detta. Vara förälskad och sen verkligen kär.
 


Kommentarer
Tess

Åh, vilken söt bild! :) Kram

Svar: Ja jag tycker den verkligen lyser att pyssla om varandra
kram
"jag"

2013-04-24 @ 15:26:16
URL: http://inifranochut.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0