Män i min smak

Måste ju bara ha en kategori med snygga män, män som för mig ser manliga ut, som har något extra. Glimten i ögat, charmen eller vad det nu är. "Dregelobjekt" kort och gott.
 
Här kommer den första, manlig skådespelare i Person of Interest, Jim Caviezel. Vilken snygging, det är en man. Sen gillar jag hans röst och lite långsamma lugna sätt att prata just i den serien. Vet att det är en roll, men när jag hör honom prata blir jag lugn och varm. 
 
Kommer inte rabbla en massa information om honom som person eller roller han gjort. Det spelar ingen roll. Jag vilar bara ögonen på detta godis för oss kvinnor.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0