Ny laptop

kika på nätet, välja modell (blev en lite dyrare än tänkt), vänta, hämta på posten hem, glädjen att packa upp, ny fin, fungerande. Trodde jag ja. Men icke, enter-knappen trycktes ner en gång sen var den fast, pillades upp för att se om något fastnat under inget. Bara åka till butik och reklamera. Beredd på att vara utan dator ett tag, det ska ju alltid sändas iväg för att lagas. Till mn förvåning och glädje säger tjejen i kundservice, efter att ha frågat om felet, om knappen fungerat någon gång och tryckt på den. "Vill du ha en likadan modell eller byta?" jag svarar säkert med en ganska dum min "tar en likadan"
 
Men det kallar jag service! Så nu kommer jag hålla mig till att handla där


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0