Oj så gott det blev att mumsa ikväll

jag och lilla dottern har verkligen syndat. Först god mat som inte alls blev det jag tänkt eller planerat utan färsk pasta med ost och skinksås. Mums mums säger jag bara.
 
Sen blev det lite annat gott att äta till film och nu sover hon och jag sitter och nästan ångrar mig att jag åt det där andra till filmen. För se jag ställde mig på vågen, det var nästan två veckor sen. Och det hade minskat 4 kg, det är bara så fantastiskt. Jag som bävat lite för mitt löfte att följa hennes diet när hon ska köra "skinnyme te" men nu blev jag helt plötsligt väldigt motiverad till att båda börja träna lite igen, här hemma först och främst, vill inte svimma varken ute eller på ett gym. Sen följa matplanen och se om det kan ge mig en ordentligt skjuts i rätt riktning. Sen får vi se efter en vecka med dieten hur jag säger då :) Antar något helt annat.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0