"Revenge" som sällskap en sömnlös natt

Ja det gäller att hitta bra sällskap eller ska man kalla det tidsfördriv när det kommer en sömnlös natt. En sån är det just denna natt. Och då jag tittat "slut" på dom tv-serier jag börjat titta på, ja en del väntar jag tålmodigt på nya avsnitt, andra har ju haft sitt sista avsnitt (tyvärr) så får jag hitta någon ny att börja titta igenom. Eller ialla fall ha som nattligt tidsfördriv när jag inte orkar läsa eller spela något spel. Det är väl dessa saker jag fördriver nattens timmar med. 
 
Och då jag aldrig sett något helt avsnitt av Revenge så tänkte jag att jag ser väl vad det är och om den är bra nog att se vidare på. Så det är "hämnd" jag tar som sällskap denna natt.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0