SkinnyMe tea

är tydligen jätte populärt bland yngre tjejer, det bloggas vilt om hur bra resultat tjejern fått av att använda detta te. Nu tycker ju jag att de flesta var fina och hälsosamma från start och istället blivit lite för magra. Det känns som att det är fel tjejer som använder det, eller kanske bara just de som vågar lägga ut före och efter bilder.
 
Nu har då mina döttrar sagt att dom ska prova, förrut kunde man tydligen inte skicka efter det hit till Sverige, Men nu kan man det så nu ska dom ta en kur var. 
http://www.skinnymetea.com.au/
Jag läste instruktioner och ser att visst man kan träna och äta hälsosamt så får man effekt men för att få det där jätte bra resultatet så ska man helst gå efter deras "matplan". Så har vi kommit överens om att när dom startar ska jag hänga på, men jag ska enbart hålla mig till matplanen och istället dricka ett annat grönt te som ska ha detox-effekt. 
 
Detta ska jag då göra enbart för att jag ska visa dom att man inte behöver lägga ut en massa pengar på "produkter" för det är bara att läsa matplanen för att fatta att man rasar bra i vikt genom att bara hålla sig stenhårt till den under den tid man väljer. Kurerna med te finns att köpa för 2 eller 4 veckor.
 
Så nu får vi se då, dom kör tekuren med detta SkinnyMe te och jag kört på exakt lika men med något annat mera vanligt (billigare) te. Sen får vi se resultatet efter 4 veckor. Om det har gett mer resultat för dom just för att dom har detta speciella te, eller om resultatet är ganska lika just bara för att man ändrar sina matvanor till att vara vegan till 98% samt ta bort än fler matvaror än en vegan gör.
 
Inte för att jag tycker att matplanen ser så jätte skoj ut, men ska stå ut dessa veckor bara för att visa dom att det går att få resultatet ändå, och frågan är hur det sen står sig när man börjar äta lite mer "normalt". Går man snabbt upp i vikt igen då eller???
 
Ja det blir spännande helt klart. 


Kommentarer
Louise

Var beställde dina döttrar Skinnyme tea ? för den sida som du länkar skickar inte till Sverige.

Svar: Det var den sidan - http://www.skinnymetea.com.au/pages/international - men ser nu att dom kort har slutat sända utomlands, men att dom kommer igång snart igen, ialla fall enligt sidan. Bara hoppas att det snart kommer igång. För efter att ha sett resultatet på döttrarna så vill jag också ta en 14 dagars kur.
"jag"

2013-06-05 @ 07:34:45
Malin

Hejsan!

Jag har också kollat på detta te och tycker det lät intressant, tänkte bara fråga- hur gamla var/är dina döttrar när dom testade detta, och var dom tvungna att börja en ny livsstil pga att teet skulle ge effekt osv? Jag själv ska fylla 15 snart, och är lite fundersam om jag ska testa eller inte

Tacksam för svar👌

Svar: Min dotter är 21 år.Vi har dock märkt att grönt te, en "förbrännings röra" (som var med i några av de första svenska "du blir vad du äter" - lätt att göra) samt att äta rätt har samma effekt och fungerar bra, blir även mycket billigare.
Tycker att det kan vara en bra början istället.

Om du vill kan du gärna få kontakt med min dotter och få lite tips?
"jag"

2014-02-21 @ 22:38:19
A

Hej!
Är lite nyfiken på hur resultatet blev. Funkade det för dig/dina döttrar?
Mvh

Svar: Döttrarna provade theet, jag bara ändrade matvanorna och drack vanligt grönt te, och ja det hade effekt, fungerade bra som en kickstart.
"jag"

2014-03-31 @ 11:05:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0