Vilken helt underbar underhållning, jag som hockeyälskare

Hade så gärna varit och sett denna match live. Men tur man kan se det på tv Kändislaget mot OS-laget 1994. Bättre lördags underhållning går inte att få. Alla dessa härliga profiler. Underbart.
Var bara ett fel och det var kommentatorerna som inte alls nämnde namnen på de som var på planen och det gillar jag inte alls. Det är ju halva nöjet att få namnen på de som spelar när namnen stod så "fel" till i nedre kanten på tröjan och inte uppe vid axlarna. Så det klagar jag på.
 
Men jag älskar sådana här sporthändelser, mer av det :)
Och som älskare av hockey sen jag var liten så är det underbart att se alla dessa profiler spela igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0