Fick ett mail idag

på en community jag ofta är på, pratar med folk, mest gamla vänner. Diskuterar i olika ämnen o forum. idag då så får jag ett mail från en man jag aldrig tidigare pratat med privat. Har sett nicket i diskussioner så det var inte helt nytt. I mailet finns en rad, några få ord, frågan: 
Hej !
Har Du lust att chatta med mig kanske?
 
Jag satt och fördrev lite tid medan maten skulle bli klar, kyckling tar ju lite tid att grilla så jag svarade att visst kunde vi chatta lite. Han läser inte ens svaret förrän 2 h senare, då har jag till och med hunnit äta *ler*. Så intresserad var ju han av att chatta eller så kanske han inte ens trodde han skulle få svar inte vet jag. Men då kommer följande:
Var träffas vi ? Såg ditt meddelande först nu :)
 
Jag svarade ganska snabbt igen, satt ju vid datorn. Det svaret har han inte ens läst än. Så intresserad var han eller vem vet han kanske fick ett napp snabbare,
Ja nu var ju inte mitt svar kanske ett napp eller det han ville, för jag skrev bara att chatta var väl att prata via nätet, det skrivna ordet, eller hur? 
 
Men blir intressant att se om jag får svar på den frågan. Hur han såg på vad chatta är. Kanske jag missat något, kanske det numer heter chatta istället för snabb/blind date *ler*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0