Redan planer för helgens mat

ja det gäller vara ute i god tid eller ??
Dottern tittade på Masterchef Australien idag, där det var domarna som gjorde mat och deltagarna fick titta och smaka. Och direkt säger dottern, mamma hitta det där, just det där receptet, sen gör du det i helgen, i massor så kan jag ta med till min kompis och sen kan syrran få att mumsa på med sin pojkvän. Och jag säger ju självklart, visst. Skulle nog ha tittat på programmet och receptet innan. Men erkänner att det ser ruggigt gott ut. Kommer ta många timmar vid spisen, men vad gör det om det sen smakar just så gott som det såg ut att göra.
 
Blir spännande helt klart att se vad som blir av mitt första försök till riktigt "kladdiga revbensspjäll" 
 
Återkommer med hur det gick efter helgen *ler*, ska hitta just DET receptet först


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0