Sommaren blev en paus

från bloggandet. Det blev så mycket annat istället. Sommaren är ju inte direkt den tid för mig där datorn drar, nej det är mera vara ute njuta, hitta på saker. Och som vanligt många tankar som snurrat. 
 
Tankar som gjort att jag bestämt mig för att starta en egen hemsida. Och idéen har fått växa fram med hjälp av papper och penna utomhus istället för framför datorn. Det går inte att komma ifrån med det ger en sådan avkoppling att använda pennan istället för datorn. 
 
En fundering blev då, kanske jag ska börja skriva vanliga handskrivna brev igen till mina vänner, ja dom jag nu har kontakt mest med via mail. Jag själv skulle uppskatta att få vanliga brev med posten då och då. Fick ett vykort från Berlin, av en vän, vilken härlig känsla. Det är inte så vanligt längre, nej det är mail och sms, bilder kommer via mms. Så kanske man skulle börja skriva lite mer för hand igen, delvis avkopplande men också skoj för mottagaren att få något annat än räkningar och reklam.
 
Hemsidan ligger lite och gror än, vad ska vara med, finns så många saker som jag vill ta med, kanske som någon sa när jag pratade om den finns det läge att dela upp sker på ialla fall två olika, ja kanske till och med tre då det är så vitt skilda saker. Lite försäljning av saker jag gör, visa den kreativa sidan och ha då lite försäljning. Sen finns det ju tankar på att lägga över bloggen till hemsidan. Och då blir det ju mera personliga saker. Och kanske dela upp även det lite mer... vi får se vi får se, verkar ialla fall ha kommit in i en lite mer kreativ fas av mitt liv. Känns helt underbart då livet stått still ett bra tag,
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0