Dags för nya nyårslöften

hmmmm funderar, vänder och vrider på olika löften jag tänkt mig att ge detta nyår. Allt från de här vanliga 
  • gå ner i vikt
  • motionera mera
  • inte äta godis
  • ....
  • ....
 
Men det känns som att i år kommer det bli mer än ett löfte eller så kanske samla ihop allt till just ett enda löfte
 
  • Leva med mycket glädje och ta hand om mig till kropp och själ på det bästa sättet jag kan.

  • Sätt mig själv och mitt mående först. Satsa på min egen utveckling på olika plan

  • Alltid göra mitt bästa - och inte "ge upp", vara nöjd med att ha gjort mitt bästa oavsett resultatet.

  • Ge mig själv utmaningar och utföra dom. Som att gå till en fotograf och ta bilder, komma iväg och prova att skjuta, hoppa fallskärm. Allt sånt här som jag ogillar, är rädd för. Men så gärna vill göra.
 
Ja det är väl just det man borde göra oftare, Göra sitt bästa i att sätta sig själv först oftare.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0