Kevin Walker - Idol

Sitter och lyssnar på Idolvinnarens första album. Det går verkligen fort att få ut albumen efter att programmet har avslutats, allt för att sälja antar jag när det fortfarande är "hett".
 
Nu var han helt klart min favorit från start, kan man annat med en sådan svärmorsdröm *ler*. Jag tyckte om hela hans sätt att vara, hans personlighet som syntes iallafall, Sen att han har ögon och leende som ger honom charm för minst 10 fotbollslag inkl reserver och tränare osv. det gör inte saken sämre. Och jag är jätte glad att han vann, men helt ärligt så inte hade han bästa rösten, men vad gör det. Vet att dom andra killarna och tjejerna som har bra röster kommer att få ge ut sina skivor ändå, kommer att få sina tillfällen. Kanske någon till och med blir "större", vilket ju är vanligast att ettan försvinner och dom som kom precis efter är dom som sen syns mest.
 
Cd´n är helt klart så bra att jag kommer att köpa den. Det är inte så ofta jag köper musik numer, men den här har jag gärna i min samling som en liten baby, man kan nog säga att alla andra cd kommer från allt annat än nya artister, utan mera veteraner.
 
Jag gillar till och med hans "Välkommen in" sorry Veronica Maggio, jag är annars väldigt emot covers, det ska vara orginal, Men det här gjorde Kevin otroligt bra.
 
Men riktigt synd att han blir tvungen att säga nej till "Let´s Dance" i och för sig tittar jag inte på det programmet, men hade varit skoj att se honom dansa.
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0