Alla dagens måsten avklarade

helt otroligt härligt. 
Hundarna har fått sin lunchpromenad, ena dottern jobbar till kl 16 och den andra har inte hörts av sen kl 2.30 i natt då hon smsade att hon skulle bli kvar. Hon var ute och roade sig igår.
Själv har jag haft kamerabatteriet på laddning och funderar på att ta den med mig och trampa iväg en stund här på eftermiddagen. Synd bara att solen inte riktigt kan bestämma sig hur den vill ha det. 
 
Börjar verkligen känna att det är dags att ha en riktig kamera, lära mig mera och försöka få fina bilder. Mest för min egen skull, för att det är skoj att utvecklas. Och för att den här kameran sjunger på sista versen.
 
Så på med skor och ta med en tröja och trampa iväg :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0