Biggest loser, Sverige, V, hemma finalen

ja då var det dags att igen få se alla deltagarna från årets program. Jag tycker nästan att det är mer intressant och skoj att se dom personer som åkte ut under resans gång, hur har dom klarat sig själva hemma. Dom här som var kvar till slute fick man följa och se så länge, visst dom har också hunnit med förändringar som syns det sista. Men dom har man liksom vetat att dom hittat kämparglöden och sättet att göra förändringarna på som ger resultat.
 
Att se alla dom som åkt ut ganska tidigt är roligare, att se hur det korta tiden ändå motiverat dom så mycket. Och det var helt fantastiskt att se hur fint som lyckats allihopa. Bara hoppas att vissa kommer fortsätta kämpa och dom andra att dom lyckas hålla kvar livsstilen, fått den där livsstils ändringen fast i livet inte bara tillfälligt.
 
Sitter faktiskt själv och funderar, ska jag söka till nästa säsong? Jag vill klara det själv, jag håller på och det känns bra. MEN kan man få den här hjälpen av så mycket kunskap som finns att få lära sig. Varför inte prova? Jag tror ju inte jag kommer med, men söker jag inte så kan jag heller inte veta. Så varför inte slänga iväg en liten ansökan tänker jag. Man kan ju tacka nej. Om det inte känns bra när det är dags.
 
Om jag tittar till deltagarna var och en för sig och deras resultat är jag inte snopen, dom som hade en massa glöd redan på Slottet var dom som även gått ner mest hemma. Dom som var lite gnälliga eller rent av lata hade inte lyckats lika bra på den här tiden. Men sen så kanske det passar dom bättre i längden. Mindre steg men går lättare att hålla kvar som livsstil. Inte det extrama snabba för tävlingens skull.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0