Fiskbullsgratäng

var något helt nytt för mig. Det fanns nog inte ens i min fantasi att man skulle kunna göra gratäng av fiskbullar och sen till och med få det att smaka gott. Men tji fick jag.
Har en dotter som faktiskt älskar fiskbullar så nu ska jag testa av den här gratängen på henne också och se om även hon gillar receptet.
 
 
Fiskbullsgratäng
 
smörj en ugnfast form
2 burkar fiskbullar i hummersås, dela fiskbullarna på längden till skivor och lägg i botten
ovanpå läggs
vit sparris (burk)
tomat skivor eller krossad tomat
champinoner
salta och peppra lite extra
ströbröd överst (om man vill lite smör)
 
grädda i 200 grader i ugnen tills det fått färg, servera med potatis eller ris.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0