Hur jag planerat sommaren

Jag har nu helt planerat min sommar. 2 månader framåt, 8 veckor.
Men promenader ute ca 45-60 min i så snabb fart att jag känner av pulsen och svettas, hålla en jämn takt 3 ggr/veckan.
Sen att jag en gång i veckan kommer göra promenaderna med intervall, alltså gå så snabbt jag bara kan utan tanke på att jag ska gå långt, utan just gå på ordentligt, sen så ta lite långsammare tid, så snabbt igen, Det tror jag kan vara bra som variation. Och då ha ca 30 min pass. Efter det ska jag köra ett pass av lite styrketräning, ska låta dottern lägga upp ett program för mig. 
Sen en gång i veckan enbart köra styrketräning och en stund yoga på det. 
 
Tror att det kan vart en uppläggning som passar mig, ska ialla fall ge det den här tiden
Samtidigt ska jag köra på 5/2 men halvfasta 2 dagar i veckan, hälsosamt de andra dagarna och en dag i veckan med lite mer att unna mig godsaker. Njuta :)
 
På lördag är det dags för vikt och mått igen, Blir intressant att se vad som skett där.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0