Lillördag

ska jag och lilla dottern ha ikväll. Delvis onsdag som ju räknas som det, men sen är det ju ledigt imorgon och vi är värda att ha lite fest efter att först ha kört 4 veckors detox och sen tonat in vanlig mat igen.
 
Så jag ska göra oss en varsin räksmörgås, med massa räkor, citron och gurka, på grovt bröd men utan majonäs. Fast jag vill helst ha det, men tänker avstå och inte förstöra dom veckorna, dom minus kilona som jag fått dessa veckor.  Inte värt det, inte än, att lägga till lite majonäs, men sen kommer jag belöna mig så då och då. Att kunna äta allt, bara se till mängden och hur ofta.
 
 
 
 
(så det blir inte en såhär smarrig macka :) )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0