Varit snäll och lovat vara sällskapsdam på torsdagkväll

ja jag är inte sådär jätte mycket för att vara ute bland folk, där det samlas många många personer på samma ställe. Är inte behov av att det måste ske saker hela tiden, då blir jag mer nervös. Brukar fundera på hur mina väninnor orkar. För har kommit på att jag har en väninna som inte behöver ha aktiviteter hela tiden, som kan njuta av att vara hemma. Alla andra är hyperstressade om det inte sker något konstant. Det är gnäll om dom är ensamma en kväll och inget har att göra, Hur orkar dom? 
 
Jag umgås gärna, men tycker bättre om en hemma kväll men de närmaste, lite god mat, prat, en film eller spela spel. Men det behövs inte heller vara varje kväll. Men till och med detta sätt att umgås är för lite för mina väninnor. Undrar ibland hur det kommer sig att vi är så nära vänner för vi är så olika. 
 
Men då och då är jag snäll och följer med, dessa väninnor borde bli närmare vänner och kunna göra saker tillsammans men av någon anledning så nej, dom känner varandra och träffas med mig. Men mer blir det inte. Dom borde passa ypperligt som vänner när det måste ske saker hela tiden :)
 
Nu har jag ialla fall lovat att på torsdag gå med ut så att den här väninnan slipper gå själv eller som det blir då sitter hemma. Det är lite uppträdanden hela helgen och hon ville helst gå alla kvällar eller ialla fall fredagen eller lördagen. Men nääää, jag lägger inte ut flera hundra kronor per kväll för att gå in på något som inte direkt intresserar mig. Men torsdag är det fritt så då kan jag offra mig kväll som en god vän och vara lite mer sällskaplig :)
 
Antar att olikheten hos mig och mina väninnor är just orsaken till att vi passar så bra ihop. Jag behöver släpas med lite då och då på saker för att inte bli helt osocial och dom behöver det lite mer lugna som jag då bidrar med. 
 
Hon ska bjuda på lite mat och vin på torsdag, mat ja tack, vin nja vi får se :) Ska göra lite egen leverpastej och ta med till henne. Hon gillar min hemmagjorda men gillar inte göra den själv så vet att hon blir glad att få en ask av den.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0