Viktnedgången

jag haft efter dom ca 7 veckorna har nu börjat märkas på ställen eller saker jag inte direkt tänkt på innan.
Jag har ett armband jag alltid har på mig, Och på morgonpromenaden känner jag hur armbandet glider ner över handen så långt att jag fick en känsla av att "oj nu åker det av". 
 
Jag gillar inte armband som sitter för hårt åt runt handleden utan vill att dom trillar ner lite över handen. Fast inte riktigt såhär mycket så efter att ha märkt att jag kunde ta av det genom att bara dra det över handen, när jag kom hem, så har jag nu spänt in det lite. 
 
Det är så skoj när man märker av att man gått ner i vikt,oavsett hur eller var :)


Kommentarer
Linn

Hej, jag undrar bara om du skulle ha lust att lägga ut mat schemat här på bloggen? Har också funderat på att testa den här te detoxen men vet inte om det är just deras te som hjälper eller pm det räcket med att använda ett annat te. Hur känner du att det har funkat? Har dina döttrar fått bättre resultat än vad du har pga teet?

Svar: Döttrarna fick inte bättre resultat än mig, så jag tycker att det gott räcker med att ändra på maten. Jag mailar dig den foldern om vilken mat man får och inte får äta, som vi översatte. Måste bara hem först för den ligger på hemmadatorn.
"jag"

2013-07-21 @ 23:03:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0