En ny soffa vill jag ha

eller jag skulle vilja göra om fullständigt hemma, ha helt nya möbler, få verkligen starta om.
Inreda om, precis som jag vill, min still, mitt mitt mitt eget så att säga. 
Min smak, mina färger, helt på mitt sätt.
Men för att göra det krävs att man har mer pengar än vad man verkligen behöver, och det har jag inte. Finns andra saker som är viktigare. 
 
Men tror att det skulle vara en otrolig "kick-start" att bli av med allt gammalt runt mig. Som påminner mig om inget egentligen är vad jag vill, eller hur jag vill ha det.
 
Den här soffan fastnade jag för och skulle vilja ha 
 
 
 
 
fylld med massor av kuddar, stora kuddar i härliga färger och filtar ton i ton, i olika mjuka varma material.
Gammelrosa - aubegine - mörkt vinröd, inte "starka" utan mera pudriga dova färger även om det är en "mörk" färg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0