En otroligt manligt snygg man

Det går ju inte att förneka eller hur? Att Shemar Moore från Criminal Minds är en man man inte direkt skulle tacka nej till? Uteseende, kropp och utstrålning det har han "massor av" när det gäller personlighet så vet man ju inte alls, men om man ser till den roll han har i Criminal Minds så faller just den personligheten även mig i smaken.
 
 
 
En snygg man är ju snygg oavsett eller hur, har han utstrålningen så har han. Normal så faller jag för blonda killar, finns så få av dom bara, men vita, få mörka killar jag faller för och tänker "wow", men när det sker att jag dreglar över en man som inte är just efter det jag normalt gillar så är det bara konstatera: Mycker man, mycket utstrålning :)
 
Och efter att sett några tv-intervjuer, så får jag en känsla av att han är även trevlig man även irl.
 
Gällande just serien Criminal Minds så finns det många härliga personligheter i den, sånna man känner att man skulle gilla ha runt sig, eller lära känna. Det är inte alltid jag känner så för de jag ser i serier, det är övertrevliga eller något sånt som gör att man tänker, ja du är inte en riktigt människa du inte :).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0