En underbart morgon

faktiskt, trots det negativa igår kväll och natten. Så somnade jag en stund och vaknade imorse på ett strålande humör. En snabb skön promenad, skön dusch och en god lätt frukost är starten på dagen. Som känns lika solig inombords som vädret ute. Och det är jätte skönt.
 
Nu börjar det också närma sig starten på dotterns "skinnyme te" kur, och därmed också att jag går på samma diet, men att jag bara inte alls dricker just det teet, utan håller mig till vatten och grönt te, och detox får bli i tablett form. Men blir spännande att se hur länge jag står ut med den dieten. Den är allt annat än skojig att titta på, nu får vi ha massa kreativa roliga idéer för att hålla maten rolig, inte bara för äta utan just laga maten och se till att det blir roligt ihopsatt, ja måltider helt enkelt.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0