Fantasterna

Frågeprogrammet som tv4 har och som går just nu. Jag har inte sett något av föregående programmen, men såg det sista, det med fantaster på Sagan om ringen. Och även om jag själv inte skulle kunna bli så fast vid något, eller ens om jag var intresserad av något kunna finna intresset i att lära in så otroligt mycket om ämnet, så måste jag säga att jag beundrar dessa personer. 
 
Tänk att vara så intresserad att man lär sig så otroligt mycket på djupet om ett ämne. Och sen verkligen ha kvar den kunskapen för att kunna tävla om det, svara på svåra frågor. Känna igen saker som bara setts på film osv. Helt otroligt.
 
Blev tvungen att kika vilka ämnen som det redan tävlats i och ser att det är Melodifestivalen, Star Wars, Micheal Jackson, öl, Tintin och så då Sagan om Ringen. Öl kändes lite vilse i dessa ämnen :) blir dock skoj att se vilka flera ämnen som kommer tas upp, gissning, nej jag är så dålig på att gissa men kanske det kan vara någon tv-serie, någon till artist kanske då en grupp, om öl är med så borde det ämnen få lite sällskap av liknande som kanske whiskey? Ja bara lite spånande om vad det kan tänkas bli för flera ämnen. 
 
Tänkte att just öl kunde varit skoj att se, ja det programmet. Men se det går ju inte för man måste ju då vara medlem på tv4play premium, och det är ju inte jag och tänker heller inte bli.
 
Men öl kändes som det ämnet jag kunde finna intressant att se, inte för att jag gillar öl. Nej det gör jag ju inte ens, mer att det var ett ämne jag kan förstå att man har kunskap om. Kanske för att det känns mest "verkligt". Skulle nog bli lynchad av dom andra ämnenas fans för det uttalandet :)
 
Men som sagt oavsett ämne så beundrar jag deras hängivenhet och otroliga kunskap i det område eller ämne som intresser dom så mycket.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0