God morgon

en ny dag, nya utmaningar och nya tag. 
Låter ju positivt och peppande. Men kan inte påstå att jag känner mig riktigt lite uppåt idag. Varit vaken mycket i natt men av helt annan orsak än normalt, det där eviga förbannade vi kvinnor har varje månad. Eller förbannade ska man kanske inte säga, det är ju ett bevis från kroppen att den fungerar som den ska. 
Jag tycker dock att min kan sluta fungera på det sättet snart, det är dags, har lidit nog nu. Och inte har sista halvåret blivit bättre, nej inte ett dugg fast det skulle bli så bra så bra. Det har blivit värre på två sätt, både mer smärta i styrka och dagar, för att inte tala om blödning, den är mer än mer nu.  Inte skoj alls. Väntar på en tid till kvinnokliniken men inget hört så jag kommer ringa och tjata på dom idag. Står bara inte ut med detta längre.
 
Varför fryser man när man har ont? Eller ialla fall jag gör det, fryser så otroligt då. Fryser och blir illa mående. Försök googla lite lätt på det men hittar bara svar som har med infektioner och feber att göra. Och det har jag ju inte. "Bara" ont.

Vad härligt väder det var ute nu på morgonen, frisk och lovar sol och varmt. Sen hur det blir vet man ju aldrig, men det var härligt att ta morgonturen idag ialla fall. Hoppas bara att det håller i sig och att dagen blir underbar. 
 
Mot lite frukost :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0