Gott gott med lite salt

Det behövde jag idag kände jag, något salt. Ja tydligen kan man ju ha saltmissbruk som socker, kanske jag går över till det. Nej kanske inte. Men just nu var det otroligt gott.
 
Fick två stycken kuponger för att prova på dom här nya Snack Oliver som Zeta har börjat sälja. Små påsar med oliver förpackade att ha som snacks, eller med på utflykten kanske. Det är inte en massa vätska i påsarna, dom är lätta att öppna och försluter jätte bra sen igen. Ja så bra faktiskt att dom knappt går att öppna igen. Det är helt klart att ta till lite våld för att få upp påsen. 
 
Så de här påsarna kommer jag nog att använda mer än en gång. Delvis gillar jag oliver att äta som snacks, delvis var förpackningen bra om man ska iväg någonstans och vill slippa packa ner glasburkar.
 
Smakerna som finns är Zeta Snacks; Chili, Vitlök, Kalamata med havssalt, Citron, Provencal, Paprikamix.
Själv hade jag velar prova just chili, men se här på Coop fanns inte alla sex varianter utan "bara" dom fyra sista jag räknade upp. Så jag valde att prova provencal och paprikamix.
 
Super goda, så när jag springer förbi chili kommer jag helt klart prova, ja jag kommer nog faktiskt prova dom alla sex. Så gillar du oliver så prova dessa som snack att ha med.
 
          


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0