Grönt te

är absolut inte gott, det är något jag ju visste från start och nu blivit påmind om. Ja nu gillar jag inte alls te. Varmt blask med lite smak i. Och oftast inte ens god smak. Men det är ju "bara" 4 veckor jag ska stå ut och "bara" 2 koppar om dagen. Så det ska jag väl klara av.
 
Vi har börjat kika på lite recept att kunna göra lite mer "mat" av grönsaker och frukt. Vi har läst vad vi ska och inte bör äta och tror vi fått ihop en bra måltidslista för kommande vecka.
 
Tur att man kan använda roliga kryddor på fisken och att man kan äta bröd om inte så mycket så lite, och sen potatis och fullkorns pasta/ris. Då kan man göra sallad lite mer "matigt".och mättande.
 
Vi köpte också lite nytt bröd som vi inte provat innan, Fazer, och så otroligt goda dom var, Morotsbräcke. Fylld med skivad gurka eller tomat, otroligt gott.
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0