Härligt eller idiotiskt

ja man kan diskutera hur smart jag var ikväll. Har ju börjat ta ett pass med lite motion varje dag den här andra veckan. Men då jag blev så illa mående och kräktes en hel natt, och sen fortsatte illa måendet en dag till. Plus då att det bara inte går att röra på sig med dom blödningar som jag har. Så blev det två dagar utan att jag rörde på mig.
Väg och mät dag imorgon gjorde att jag kände att jag bara ville ta ett pass idag. Så här på kvällen satte jag igång. Och det var verkligen med nöd och näppe jag klarade av det, men envis som synden ibland så nog tog jag mig igenom mina minst 20 minuter. Helt slut visserligen, men samtidigt nöjd att jag gjorde det, och heller inte gav upp redan efter 5 minuter då jag började känna att jag kanske inte var pigg nog för detta.
 
Men nu är det gjort och jag är nöjd, en skön dusch efter gör en helt klart pigg igen. Snart ska jag ta en lagom långsam promenad med hundarna inför natten. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0