Ikväll blir det "tacos"

ja eller lite åt det hållet, vi måste ju hålla oss inom vad vi "får" äta.
Men märker att vi blir mer och mer uppfinningsrika, Sen tar jag fram lite ideer från en kille jag kort dejtade som var vegan.
Och så i morse såg jag att Coop hade extrapris på varor från Hälsans Kök, 2 st för 45 kr, så när jag frågade dottern om vi  skulle festa till det lite ikväll med taco tittade hon först på mig som om jag var totalt idiot, att det kan vi ju inte äta nu.
 
När jag då visade tacofärs från Hälsans Kök, att steka upp det, hacka grönsaker och sen göra egen tomatsås och egen guacamole, då blev hon eld och lågor, så det blir lite fest hör ikväll men tacos. Hoppas sen att det kommer smaka lika bra som vi båda just nu längtar efter ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0