Lite ögonshopping - nya utemöbler

en sådan här grupp skulle jag inte ha något emot att ha på min lilla plätt.
 
 
 
 
fast helt ärligt så undrar jag hur dom tänkte när dom stylade? Jag menar färgsammansättningen är inte alls direkt tilltalande? Nej jag pratar inte om dom dom rosa kuddarna och filten, det är helt okey, och den gröna växten på bordet - eller de rosa blommorna i lådan under fönstret, går ihop, även mot den gula husfasaden. Nej det är vilsamt för ögat, men sen så blåvita över fönstret?? Ändra färg på något, antingen kuddar och blommor, eller så använd photoshop och gör det blåa grönt eller gult, eller det enklaste, klipp bilden lite längre ner så att det inte syntes. 
 
Tänk sådana små detaljer man ser och småirriterar sig på ibland.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0