Mått och vikt, noterade idag

tidigare på morgonen så ställde jag mig på vågen för att se om den rörts sig nedåt något denna vecka. Tog även mått på vissa delar av kroppen, som midjan. För vet att det är bra att ha mått att gå på när vikten står still, då kan måtten peppa en till fortsättning. För man eller ialla fall jag behöver se att det blir lite om än så lite skillnad. Får inte stampa för länge på samma ställe då tappas motivationen.
 
Så måtten har jag ingen aning om hur det ändrat sig, får vänta tills nästa vecka, men kändes onödigt att ha dom när jag ändå inte tränat något. Måtten kommer in sen när jag kommit igång lite mer, men tar nu lite start mått ialla fall.
 
Vikten däremot blev en smärre chock, ja åt rätt håll helt klart, jag har gått ner 4,3 kg och är bra mycket mer än jag kunnar drömma om :)
Så nog är jag peppad att ta mig än även den veckan som startade nu. Känns otroligt, nu tror jag ju inte att det kommer vara så stora siffror varje vecka, det är alltid mer i starten. Men sålänge det går nedåt är jag mer än glad.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0