Nötter

jag gillar nötter, specielt mandlar. Ja snarare jag är galen i mandlar. Men nu idag så tar det emot helt plötsligt att äta min lilla hög med nötter som mellanmål, dom bara växer i munnen. Smakar inte alls gott. Antar att det beror på reklamen från McDonalds jag såg på fb, hamburgaren med grekisk smak och genast börjar jag längta efter, nej inte en hamburgare :), men fetaost i en sallad, grillat kött och tzatsiki till. Och då blev nötterna allt annat än goda. 
 
Men som dottern sa igår, mamma nu är det bara tio dagar kvar, alltså nio idag. Då blir tanken, ojsan har det gått så fort? Snart bara en vecka kvar ju. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0