Roliga intressanta krukor till uteplatsen

Fastnade för dessa, vlka roliga härliga varianter. Ska helt klart försöka mig på att göra något i den här stilen i sommar. Gjuta själv i betong eller i det lite lättare materialet hypertufa. (det är en blandning av cement, sand och torv. Om man vill kan man byta ut sanden mot perlit, det gör krukorna och trågen mycket lättare eftersom perlit väger nästan ingenting)
 
Idéerna far runt i huvudet och det ska bli riktigt intressant att se vad jag kan göra av dom på lite fri tid under sommaren. Vara ute i solen lite utan att sola passar mig perfekt.
 
 
 
 
 
Gillar mest dom på första och sista bilden, inte nätet i sig men formen. Ja vi får se vad jag kan hitta på :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0