Say Yes to the dress

programmet på TLC, jag njuter av att se alla dessa otroliga klänningar, i så många modeller. Jag är glad att inte jag ska gifta mig :) för jag skulle inte kunna välja någon klänning. Men jag tycker om att se programmen, se hur vissa mammor lägger sig i lite för mycket, se hur vissa brudar har lite för stor självkänsla, hur vissa brudar är på tok för bortskämda, hur en del inte alls vet vad dom vill och andra är så fast i vad dom exakt vill ha i huvuvdet att dom inte kan se att något annat passar dom bättre. 
 
Härligast är att se när någon hittar rätt klänning som bara sitter perfekt på just dom, visar deras personlighet, förhöjer dom på något sätt. Vilket ju är meningen just den här speciella dagen.
 
Jag skulle verkligen vilja få gå runt där bland alla klänningar och bara få titta. Dom är ju så vackra.
 
Kanske det en vacker dag blir till att vara smakråd till mina tjejer och dom ska gifta sig, och dom bestämmer att det ska vara ett lite mer traditionellt bröllop med klänning och hela paktet. Jag vet exakt vad dom passar i, vet exakt vad jag skulle vilja se dom i. 
 
Och det är ialla fall inte något sånt här ;)
 
 
 
Det är ju helt klart en bröllopsklänning á la princess.... fin att titta på. Men inget som jag skulle välja till mina tjejer. Det hör alltså inte till favoritmodellen. Men det är helt klart lättare att välja bort än välja rätt....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0