Skinneme te, morgondryck

Idag fick jag en mugg te av dottern som start på dagen. Och jag som inte gillar te alls och det vet hon, jag trodde det var det gröna teet som jag försökt att dricka 1-2 mugg av per dag. Men se icke, det är så att hennes "skinnyme te" för varje morgon kommer i lösvikt, och då hon tog 28 dagar fick hon 2 förpackningar och tog då en per 2 veckor. Och det var lite kvar från dom första två veckorna, alltså ville hon att jag skulle få smaka jag med nu då :) 
 
Tack gumman det var snällt, eller mera kanske ge igen för att jag säger varje morgon hur otroligt gott det luktar när hon gör det teet. Men till min stora förvåning så smakade det faktiskt till och med bättre än det gröna teet. Det enda var att man helst ska tugga i sig även teet, så det flyter runt överst och är svårt att få bort. Och det är som hö men små pinnar i. Hon själv tar bort det hårdaste bitarna, jag försökte få bort så mycket som möjligt.
 
Men nu har jag ialla fall smakat det och det var helt okey, tack och lov så att jag kan fortsätta njuta av den underbara doften på morgonen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0