Små söta ekologiska riskakor med choklad

är kvällens favorit snacks, hua så otroligt goda dom var. Helt otroligt, tur vi bara köpte en påsa annars hade nog både dottern och jag tryckt i oss allt. Nu blir det lite mer lagom.
 
Våra fyra veckors detox är nu till ända, och bara konstaterar att det var för lång tid, två är perfekt tid. Jag har bestämt vad jag ska fortsätta med och det är halvfasta 5/2. Stod om metoden i Expressens helgbilaga i söndags. Jag tror på den varianten för det varaktiga, nedgång och förändring. Långsamt men hela tiden nedåt och på ett sätt som kan bli ens livsstil. 
 
Ikväll ska vi mumsa på pizza, det ska bli underbart gott. Sen har vi samlat på oss en massa bra recept för hälsosam men varierande mat. 
 
Det har blivit en hel del promenader sista dagarna o det känns i fötterna, skavsår, man skulle kunna ha samma ingångna skor hela tiden tycker jag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0