Sugen på nya ringar

stora häftiga saker som syns. Jag har på något sätt blivit av med en hel drös med ringar och det är så sorgligt för det var verkligen favorit ringar. Och har ingen aning om var dom finns, min aning är att dom är kvarglömda någonstans. 
 
Idag kände jag att jag ville ha något nytt, någon riktigt stor härlig sten. Gärna svart eller varför inte somrigt ljusrosa.
Ja det börjar känna mer och mer som sommaren är påväg, och det dras mer och mer åt en önskan om sammarfärger. Rosa nagelleck, rosa smycken känns sommar och romantik.
 
   romantisk söt, den vill jag ha
 
jätte snygg men lite fel färg, i alla fall just nu då jag är lite "rosa"
 
 
 
sen lite ljust rosa naglar, gärna lite dekorerade med strass eller något vitt.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0