Sushi - så gott

Idag kom en vän spontant förbi på lunchen och hade överraskande med sig sushi till oss att mumsa på. Så vi åkte ner till vattnet och satte oss i lä, ute och åt vår sushi med pinnar. Ja han med pinnar för han är skicklig och jag mera med fingrarna ;) jag är mindre bra på just den biten. (Får öva)
Det bäste med sushi är också att det inte blev så mycket fusk från "dieten" just för att det var mest lax, avokado, lite andra grönsaker och ris kan man äta i små mängder. 
Och jag är ju smått galen i wasabikryddan *mums* 
 
Härligt med vänner som lite spontant skämmer bort mig med sådana här saker :)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0