Titta aldrig aldrig på recept

när man håller på med en kur som säger att man knappt får äta något skoj.
Men dum som jag är så visst gör jag det, hamnade på Tasteline och deras GI-veckomeny och det bara vattnades i munnen på mig.
 
Men försöker tänka såhär, det är bra att ha lite koll på vad jag vill hamna sen, när dessa veckor är över, för jag vill då lägga om och äta nyttigt. Vet bara inte exakt hur. Men GI verkar lovande såhär långt, eller varför inte kika lite mer på Viktväktarnas sätt att tänka matmässigt. Äta allt mera tänka på hur mycket. 
 
Ja jag ska nog hitta ett sätt som passar mig sen fortsättningsvis. Nu bara se till att dessa veckor blir den skjuts framåt som jag verkligen hoppas på.
 
Men erkänner, idag är jag hungrig, bara stå ut


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0