Usch dessa dagar i månaden

jag går verkligen ner mig. Inte nog med att jag har ont, och blöder mer än en gris. Nej jag är yr och svimmar och mår illa och kräks. Det är inte ett dugg skoj. Måste ringa och vara på lite angående tiden jag ska få på kvinnokliniken, det är remiss inskickad. Så snart borde jag få en tid tycker jag.
 
Så här går det inte bara att ha det, blev ju värre av det som skulle göra det bätte....
Kvällen och natten igår har inte varit skoj då jag verkligen hatar att må dåligt. Men nu känns det ialla fall bättre. Solen lyser och jag småmyser med öppen dörr till uteplatsen.
 
Fattar inte riktig men det är faktiskt sista dagen på vecka 2 nu av kuren, imorgon går vi in på andra halvan. Det har gått förvånandsvärt bra. Och på lördag har jag min mät och väg dag, blir spännande tror ju inte att det gått lika bra som första veckan. Men hoppas på lite bra resultat ialla fall så det peppar vidare till nästa vecka.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0