Ett val

jag står inför ett val. 
Varför är val så svårt?
Det här är kanske inte ett svårt val, hur jag än väljer, hur jag än prioriterar kan det andra skjutas upp.
Frågan är, vad är viktigast för mig, båda kan man säga har med mitt välmående att göra, hälsan. Båda sakerna gör att jag mår dåligt är nere, till och från mer eller mindre. Båda sakerna är också lite beroende av varandra. Så det är nog där kruxet ligger. Vad är bäst att välja först? Vad går bra att skjuta på? Hur lång tid tar det tills jag får göra detta nästa gång om jag skjuter på det nu?
Gillar inte val, inte val där det är viktigt att jag väljer rätt, prioriterar rätt. För mitt mående, för tiden, tiden är också kopplat till mitt mående....
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0