Jag vill bli huvudlöst

kär, helt tappa andan och sluta tänka. Bara känna. Vill att det sker så snabbt att jag inte hinner sätta upp murarna och börja tänka.
 
Men tydligen ska jag bli det eller det måste bli så om jag ska få ett förhållande till julen (2013). För enligt 3 personer som läser tarot och är mediala så ska jag ha ett fast förhållande då. Vara kär och lyckligt sväva runt. Och det ska vara min själsfrände den där mannen, något extra.
 
Ja tack så kär vill jag bli, den mannen drömmer jag ju om också. MEN att hinna med det till jul, jag som har murar, vallgravar och hagtornshäck runt mig, Så den mannen måste ha tålamod och verkligen vilja ha mig, veta det och visa det. Men tror inte det är nog tid kvar till jul. Det är ju inte så många dagar kvar om man tänker så. Bara lite mer än 2 månader.
 
Men visst blir det spännande att se vad som kommer ske, kanske jag skulle be om att få ersättning om dom har fel *ler*.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0