Så jag älskar mitt hår

ja jag kan inte uttrycka mig på annat sätt. Jag börjar igen verkligen älska mitt hår.
Jag har alltid varit bortskämd med tjockt snabbväxande hår, som det knappt gått att få en vanlig gummisnodd runt 2 varv eller kunnat använda ett hårspänne. Växte som ogräs.
 
Sen har det långsamt blivit sämre, tappat av bara mer och mer. Tills det knappt känts som att jag haft hår kvar. Växt långsamt, gått av lätt. Ingen spänst, ingen egen lyster. Det har varit så att jag många gånger undrat om jag en kommer att ha något hår kvar .
 
Men nu sista året och framför allt sista 3 månaderna, jag känner hur det är mer liv i håret, det är spänst i det, mjukhet i det och gland utan hjälp. Jag tappar inte massor utan lite mer normalt nu. Det växer igen och går inte av för ingenting *ler*. Jag bara älskar mitt hår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0