Sticka

Jag kommer närmare och närmare att försöka mig på att sticka något, antagligen blir det handledsvärmare nu till vintern eller en sjal, en stor härlig att ha över axlarna. Raka lätta mönster.
Men sen finns det en önskan om att kunna sticka egna koftor, finns så härliga fina, men alltid bara i små storlekar och jag vill ha delvis rymlig storlek sen är jag ju själv inte av den petita sorten.
 
Men ska man börja låter raka lätta mönster som en bra idé. Så att man får upp känslan och lite teknik för detta med att sticka. Om det är något för mig eller inte.
 
Men den här koftan skulle jag vilja sticka
 
 
eller denna
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0